De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.

Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om in de site te navigeren, of om te voorzien in door jou aangevraagde faciliteiten.
Functionaliteitscookies
Deze cookies verbeteren van de functionaliteit van de website door het opslaan van jouw voorkeuren.
Prestatiecookies
Deze cookies helpen om de prestaties van de website te verbeteren, waardoor een betere gebruikerservaring ontstaat.
Online surfgedrag gebaseerde reclame cookies
Deze cookies worden gebruikt om op de gebruiker op maat gemaakte reclame en andere informatie te tonen.

A tot Z (Goedgekeurde innovatieprojecten)

Hybrid network platform

Als antwoord op de gezamenlijke uitdagingen van de corona crisis die de eventsector te verwerken kreeg bouwen To The Point Events en Medialife samen het “Hybrid Network Platform”, een tool die de offline & online event beleving, naadloos op elkaar laat aansluiten. Beide bedrijven hebben een ruime ervaring en willen met de ontwikkeling van dit interactief platform een intuïtieve en creatieve oplossing bieden om hybride of volledig online events te organiseren.

Op deze manier bieden ze een antwoord op noden van tal van grote bedrijven die bijvoorbeeld de connectie met hun personeel willen versterken of netwerkorganisaties die hun leden willen bedienen.

Consortiumpartners: To the Point events bvba en Medialife bv

naar het online platform Limburg in cijfers

Nieuws

vrijdag, 17 december 2021
luchtfoto van Thorpark Genk
De SALKturbo-taskforce heeft woensdag groen licht gegeven aan 27 projecten. Daarmee staat de teller van goedgekeurde projecten op 45. Die moeten de Limburgse economie klaarstomen voor de toekomst....
vrijdag, 10 december 2021
beeld kerstshoppen in sneeuwlandschap
Het winkellandschap is de laatste jaren sterk veranderd. Door de toenemende populariteit van e-commerce is er een ander koop- en winkelproces ontstaan. De coronacrisis heeft dit proces in een...
dinsdag, 30 november 2021
Campagnebeeld
Limburg op de kaart zetten als de ideale plek om te werken, ondernemen en innoveren. Dat is het doel van de nationale televisiecampagne die POM Limburg vanaf maandag op Vlaanderen loslaat. Lummens...